Ögoninflammation!

Det har varit en händelserik dag. Vaknade 7.30 av en liten tjej som ville upp i föräldrasängen och mysa. 8.00 ringde jag vårdcentralen pga mitt onda öga. I torsdags så började mitt högra öga rinna och jag var öm inne i ögonvrån, samma sak i fredags. I lördags så värkte det lite och i söndags kändes det ok. Igår hade jag värk som kändes upp i huvudet och natten var katastrof. Fick en tid 10.30 och då visade sig vara ögoninflammation. Hämtade ut droppar på Apoteket och ska ta dem 4 gg om dagen i 10 dagar. 10 dagar i högra ögat och 5 dagar i vänstra. Obehagligt är vad det är att droppa saker i ögonen... Tar Ipren och Alvedon var 5 timme för det värker som in i helvete, ställde mig och grät som ett litet barn innan så ont jag hade.

Igår var Amelija och jag förbi Baba en stund och lekte. På vägen hem däckade Amelija i vagnen :)

Idag var min mamma förbi en stund så jag kunde tycka lite synd om mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0