Nu är det fredagsmyyyyyyssss...

Vi har egentligen fredagsmys varje dag! Myser med massa kramar och pussar, vet inte om Amelija håller med mig om det är så mysigt haha
 
Veckan har varit ganska lugn för vår del, har varit hemma största delen av veckan. Vi har lånat hem en gåstol till Amelija och hon hade sovit i den om hon fått. Går runt och spanar på vad vi andra gör.
 
I går så fick hon smaka pasta med grönsaker och det var inte populärt, hon klöktes när hon fick in det i munnen haha Så jag fick äta upp det istället, mumma ;)

Idag tänkte jag ge henne resterna, men det var samma sak, så hon fick lite majs och potatis istället och det slank ner.
 
Jag ser ganska sur ut ser jag nu hahah

Kommentarer
Postat av: mamma

söta ni är, nä inte sur, ser koncentrerad haha
kram <3 <3 <3

2012-11-24 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0