Sol

Idag har varit en helt underbar dag.

Jag var hos barnmorskan imorse och allt är som det ska, huvudet är fixerat och långt ner... När jag var klar där körde jag hem så satte sig jag och Koko på gården i solen en stund. Vi var och lunchade med pappa idag, super god mat och man får mycket. Bollgrillen heter stället.

Sen hade jag 2 möten på sjukhuset och mellan mötena hade jag 1 timme dom jag inte hade något att göra, så då satt jag i solen och läste tidningar. 50 min i solen gav färg, stark sol och ljus hy haha

När jag äntligen var klar så hämtade jag Koko så körde vi till stan och fikade.


Kommentarer
Postat av: mamma

så skönt låter som en bra dag, Kram

2012-05-03 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0