Ring ring bara du slog en signal

Fick rätt på telefonen igår. Körde till Hornbach och köpte en skruvmejsel som var för liten, körde tillbax och bytte till en annan. Hem och skruvade loss skruvarna i telefonen, men kunde inte öppna den....

Vi körde till Mobilia och skulle höra med någon mobil butik om de visste hur vi skulle göra. Jag sa att de endast är säljare och skickar iväg telefoner de har problem med, de har noll koll på sånt. Koko envisades med att vi kunde fråga ändå, kan han säga som slapp stå i Telia butikens jävla kö i 40 min! När det väl var min tur så hade JAG givetvis rätt, hon vågade knappt röra telefonen.... De brukar skicka iväg telefoner med sådana problem och då börjar kostnaden på 400:-

Vi körde hem till min pappa som fixade det för 0:- haha Så nu kan jag ringa igen och Dragan kan använda sin telefon!



Kommentarer
Postat av: mamma

hahah tur två händiga fick rätt på det

2012-05-13 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0