Rutinultraljud 2

Nu vet vi med säkerhet att det är en liten flicka i magen! Nu kan jag börja handla utan att oroa mig haha. Har inte vågat handla saker då de inte kunde säga exakt sist utan bara att det tydde på att det var en flicka :)

Allt såg bra ut men vi ska på ett till ultraljud i v.37 då hon ligger lite i undervikt -11% vilket inte är jätte ovanligt, men de vill kolla att hon följer sin egen kurva. Att få gå på ultraljud en gång till är bara positivt då vi får en sista glimt innan hon tittar ut :) men varken jag eller Koko var stora när vi föddes, jag vägde 3150gram och han runt 2800-2900gram(tvilling).

Igår var jag och betalade resten på vagn, skötväska och maxicosi adaptrar. Betalade bara en handpenning när vi beställde, så nu är det ur världen. Ska hämta sakerna i mitten av april och ställa vagnen hemma hos mamma, detta har jag bestämt utan att meddela henne hahaha

Vi har köpt vår barnvagn hos barnbutik BEBA.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

hihihihhi jippi :-)

2012-03-17 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0