Järnladyn

Igår var vi hos barnmorskan på kontroll. Allt var bara bra förutom järnvärdet som sjunkit ytterligare.

Jag har ätit 2 av 4 järntabletter eftersom jag blev så kass av dem i början, big no no. Måste äta minst 3 och helst 4, så heja heja nu måste jag komma igång med det. Har även gjort misstaget att äta järntabletterna ihop med yoghurt och müsli, vilket är helt galet. Jag hade lika bra kunnat strunta i järntabletterna för kalcium slår ut järnet tydligen... Så allt de senaste veckorna har varit fel haha.

Jag som tyckt att jag varit piggare än innan är inbillning när jag tänker efter för jag somnar minsann alltid efter jobb.

Idag ska vi på andra träffen av föräldrautbildningen vilket jag ser fram emot :)

Magen från igår när jag låg ner, liten och nätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0