Kalas

Idag ska vi minsann på 1 års kalas hos Maxim! Stort grattis! <3
 
Imorse var vi hos Slottsstadens läkargrupp då Koko hade fått tid att skära bort en "böld" han haft på ögonlocket, han har haft den så länge jag kan minnas men nu har den börjat växa och hängt ner mot ögat, så nu var det dags att ta bort den. Förra året var han på vårdcentralen och frågade om de kunde ta bort den, då tyckte den läkaren att den inte var tillräckligt stor trots att det är Koko som ska gå runt med den och störas av den....
 När han kom ut från läkaren så hade han tejp på ögonlocket och det hängde som om han fått en fetr smäll, det kanske han har....jag sitter kanske bara här och säger att han skurit bort någon när jag egentligen gett honom en lusing ;) hahah Skoj!
 
Inte nog med att jag har svårt att hitta vad jags ka ha på mig, nu ska jag bekymra mig över vad Amelija också ska ha på sig haha. Har gått igenom alla möjliga alternativ i hennes garderob, blir tokig!
 
Nu MÅSTE jag dammsuga, dammråttorna har invaderat vårt hem!
 
Tittut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0