Höllviken

Idag har jag varit flitig. Jag började tvätta 7 imorse. Vid 10.30 körde jag förbi min mammas jobb och var där i 1 timme. Hämtade upp Koko så körde vi till bollen och käkade lunch och där stötte vi på min pappa som precis lunchat färdigt. Körde hem och lämnade av Koko som skulle dammsuga. Sen körde jag till BVC för vägning och det vanliga snacket. Amelija går upp i vikt som hon ska, idag vägde hon exakt 4kg. Sen hem och då fick vi spontanbesök av Mona och Hans. När de gått så la jag mig och sov 1 timme, skönt var det :) Efter det bar det av till Höllviken för fotboll, svinkallt! Sommaren snälla kom!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

snuttan <3

2012-06-14 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0