Finbesök

Idag har jag och Amelija haft besök av Angelica en stund. Vi ses inte jätte ofta, men det är trevligt när det väl sker =) Förra året när jag mådde så himla dåligt av graviditeten så hade Angelica inflyttningsmiddag, men jag kunde tyvärr inte delta pga mina spyerier och illamåendet... Jag hoppades in i det sista att jag skulle klara det, men meddelade i sista sekunden att jag inte skulle klara av det.
 
När Koko kom hem från jobbet så körde vi till Coop forum på Bernstorp som ska stänga. De sålde ut massa saker, så butiken var ganska länsad. Maten var ordinarie priser, men det andra var det "rea" på.
 
Köpte 2 pocket böcker, strumpbyxor, strumpor till Amelija, tandborstar, tandkräm, babyfoot och kollegieblock.
 
Pratade med pappa innan idag, han är i New York och shoppar. Han hittade väskan som jag varit ute efter som inte finns här hemma =) Sen köpte han bare mineral foundation till mig. Converse till både mig och Amelija haha
 
Amelija håller kaninen i örat så hen sköter sig haha

Kommentarer
Postat av: mamma

godingen <3 har hon fått nya kläder o nytt gosedjur

2012-06-29 @ 23:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0