Sol och fika

Idag var jag, Amelija o mamma på Bo01 och solade och fikade. Jag brände mina axlar såklart, jag glömde smörja mig.... Amelija uppskattade inte riktigt det fina vädert, hon svettades och trivdes inte alls. Så när hon hade ätit så körde vi hem till mamma och var där till Koko slutade jobbet 16.

Märkte idag att Amelija fått utslaget från tuberkulos vaccinet. Ser ut som en stor finne hoppas bara det inte blir mer än så. Måste köpa kompresser.

 

Inatt sov Amelija hela natten utan mat. Åt 22.00 och somnade runt 23,30 och vaknade inte förrän 7 och var hungrig :) Så inatt har vi fått mycket sömn och det är vi inte vana vid så jag har varit lite trött.


Kommentarer
Postat av: mamma

kan inte titta mej mätt på Amelija godingen

2012-07-08 @ 21:40:44
Postat av: mamma

Godingen hihi där kan man inte tro hon har humör haha nu har jag sett o hört det mammas tös <3 <3 <3

2012-07-11 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0