Segebadet

Idag var Koko ledig, som han alltid är på torsdagar. Vi var en runda på segebadet och solade lite. Vi höll på att tvätta samtidigt, så vi var där inte så länge. Jag träffade på 2 barn(syskon) från jobb som var där med sin familj. Vi kom dit vid 12.15 och gick hem vid 14.00. Det räckte, Amelija åt när vi kom dit och sen sov hon i 1,5 timme. Jag brände ryggen lite, men inga märken av bikinin utan av mitt linne(?!) som jag inte hade på mig när vi var där. Vet inte hur det gick till för jag kan omöjligt ha bränt mig på vägen till badet som tar 5 min för oss.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/466423/images/2012/pic_5011a4959606ee211c000026.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0