Mysa med mamma

Oj vad vi myser och oj vad andra har problem med det. Oj ni kommer vänja henne vid att alltid vara i famnen och hon kommer inte vilja ligga själv jag undrar när det blev förbjudet att ge kärlek och närhet till sitt barn!? Om ni känner till en sådan lag, så säg till! Inte för jag hade lytt den, vi hade istället myst i hemlighet så ofta vi kunde. Igår hämtade jag ut glasögon samt solglasögon, nu ser jag helt plötsligt vem jag är gift med och hur mitt barn EGENTLIGEN ser ut :p haha nä så illa ser jag inte men färgerna är skarpare. På kvällen spelade Koko och Dralle tennis och jag passade på innan och efter matchen, heja heja. Det kändes bra och jag hade velat spela varje dag :)


Kommentarer
Postat av: mamma

skit i va andra tycker <3 ha hade ofta dej i famnen så de så o det är verkligen inget fel på dej så fotsätt o gör som ni vill, blir säkert JÄTTE bra
<3 <3 <3

2012-07-19 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0