Mando

Igår var jag, Koko, Amelija, Dragan och Ivo och käkade på Mando. Deras lökringar är VÄRLDENS godaste utan att överdriva, men igår tog jag inga eftersom jag inte ville få ont i magen. Jag åt bara det kan visste jag kunde äta. Efter maten satte vi oss på Espresso house på Lilla torg och fikade. Där tog jag te och deras chokadboll, som enligt dem ska vara mjölkfri... När vi suttit där en stund så fick jag så j-la ont i magen... Fick köra hem och sen efter det var jag rent slut och la mig för att sova med Amelija, klockan var då 21.00......
 
En glad tjej!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det är inte ofta man ser henne ledsen mmmmm
hihihih <3 <3 <3

2012-07-14 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0