Humör som mamma!

Igår var jag på synsam och beställde brillorna och gjorde en synundersökning och under tiden jag var där inne så gick mamma runt med Amelija på Mobilia.
 
När vi var klara där så hade jag tid på BVC för vägning. Hon vägde igår 5080g (7 veckor, 3dgr).
 
När vi var klara där åkte vi till Entré en snabb runda för jag skulle se om jag hittade något till Koko's kusin och kusin barn.
 
När vi var klara där så tänkte jag att jag skulle in snabbt och hämta Amelijas pass.... Jag var optimistisk och tänkte att de flesta väljer att skaffa pass nu och inte hämta dem.... Tji fick jag hahah Mamma satt kvar i bilen med Amelija som sov. Jag gick in och tog en nummerlapp, ca 30 nummer före. Jag ringde mamma 2 gånger för att höra om Amelija var gnällig för jag visste att hon skulle vakna när bilen stått stilla en stund som hon alltid gör. Första gången sov hon, andra gången var hon lite otålig och grymtade, då var det 6 nummer före. När jag precis kommit fram till disken så ringde mamma och frågade om jag var klar snart coh då hörde jag Amelija skitförbannad/ledsen i bakgrunden. Fick passet fort och sen sprang jag till bilen. Tog Amelija och mös lite med henne så blev hon lugn. Vilken känsla det var att hon blev lugn när jag tog henne, att hon redan vet att jag är hennes trygghet(hahahaha). Skämt o sido så kändes det konstigt men jag blev så glad :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

ja men hennes mormor blev ledsen :-(, tyckte sååå synd om henne o sen tystnar hon på 2sek när hennes mamma kommer gggggggrrrrrrrrr, love you amelija <3<3<3

2012-07-11 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0