Happy

Nu har min pappa och Pia kommit hem från USA :) De hade lyckats hitta allt jag önskade. Jag beställde Bare Minerals foundation, Calvin Klein väska, Converse till mig och Amelija.
 
Det märks att Amelija är van att vi är ute och rör oss mycket, att vi inte sitter hemma. För så fort vi är hemma så blir hon rastlös haha Jag är likadan och det säger kanske sig själv eftersom vi inte sitter hemma så mycket heheh
 
Nu ska jag göra mig iordning för vi ska hem till Fredde och Marijana ikväll. Jag ska gå hem där, de bor inte jätte långt bort, men det tar nog 40 min att gå.
 
Igår var jag flitig och gick till Koko's jobb, det tog mig en timme. Fick motion och lite färg av solen med, skönt.
 
Vår lilla livsnjutare

Kommentarer
Postat av: mamma

alltså hon är bara såååå gooo puss kram

2012-07-03 @ 17:30:21
Postat av: mamma

alltså hon är bara såååå gooo puss kram

2012-07-03 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0