Brillor

Synoptik har ett erbjudande nu om man köper glasögon hos dem får man ett par solglasögon med styrka på köpet. Jag har haft glasögon sen jag var 14, men har inte aktivt använt dem. Med inte aktivt menar jag knappt använt dem alls, men nu har jag gjort av med dem och jag känner att jag vill ha glasögon när jag kör på kvällen. Mitt synfel är väldigt litet, men jag ser helt klart tydligare med glasögon på.  Så nu när de ha
de ett sådant erbjudade så passade jag på =) Får dem inom 10 dagar =)
 
Burberry Glas: - Burberry BE3056 1006/11 A 
 
 burberry-sunglasses-summer-collection-2012-2

Read more at: http://www.efashiontrend.net/burberry-sunglasses-summer-collection-2012.html/burberry-sunglasses-summer-collection-2012-2
Copyright © eFashiontrend.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0