Friluftsmänniska det är jag det!

Rubriken stämmer inte riktigt överens med verkligheten kan jag berätta. Jag har dock varit flitig med bussåkandet de senaste dagarna och när vi väntar på bussen så är vi ju ute 😜

Idag stack vi hemifrån vid 12 och hoppade av vid Gustav Adolfs torg för att smita in på hm. Försöker hitta leggins i Amelijas storlek, men de är slut överallt i stan. Jag hittade en julig tröja på hm's rea till mig själv, stl XS!

Var inne på Lindex o skulle köpa en kjol jag sett på hemsidan och när jag provade den med tröjan i XS från hm, så slutade den ca 3cm under naveln hahaha Tur att kjolen ska sitta högt uppe så det ser snyggt ut ändå. Tröjan finns inte i större storlek i någon annan butik, jo i andra färger men det är jag inte intresserad av.

När jag var klar i stan tog jag bussen till Jägersro för att handla 1års present inne på Toys rus. Sen snabbt in på centrat och handlade 2 leggins i större stl till Amelija samt en body. Kom hem och såg att det var hål i bodyn på armen så det blir att byta den imorgon.

När jag skulle av bussen på Jägersro så visste jag inte att sista hållplats var vid centrat så jag och en tjej till satt kvar, då börjar busschauffören gapa på oss(vi satt längst fram vid vagnplatsen) DÅRE!

Busschaufför: Sesta höllplats. Hallloooo sesta höllplats!!!
Jag: Ja vi hör vi är på väg ut, du behöver inte skrika.


Dagens inköp:
3 bodys
2 leggins
1 kjol
2 tröjor
1 paket


Kommentarer
Postat av: mamma

ser lite yrvaken ut hihihih <3 <3 <3
vissa skall inte köra buss

2012-12-22 @ 14:11:18
Postat av: mamma

ser lite yrvaken ut hihihih <3 <3 <3
vissa skall inte köra buss

2012-12-22 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0