Ullared

Igår var jag i Ullared och shoppade lite. Det var inte så mycket shoppingen som var målet utan sällskapet. Köpte inte så himla mycket utan jag känner mig nöjd med att ha köpt saker som jag var i behov av inget onödigt alls.

Babystrumpor
Nappar
Schampoo till Koko
Strips till näsa/haka/panna
Hårinpackning
Tandkräm
En kofta(som jag inte ens orkade prova där, men som passade)
Hårsnoddar
Diadem
Blockljus
Chips(som om jag inte kan hitta det billigt hemma :P)
Choklad
Skydd till tandborsten
Matlådor(måste frysa in mat nu till bebisen kommer så vi slipper laga mat haha)
Kökshanddukar
Ansiktsmasker
Babyborste
Dörrmatta
Termos

Köpte mjukisbyxor till Koko och mig i deras sport outlet utanför, samt ett par shorts till Koko.

Jag tror inte att jag köpte mer, men det räckte gott och väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0