Sömnlös i Malmö

Jävla kisseri, nu när huvet ligger där det ska så kissar jag som aldrig förr. Det är först nu som jag behöver gå så många gånger. Värst är natten för då hinner jag börja fundera en massa och har problem att somna om. Har legat vaken 1 timme nu.

Idag/imorgon ska vi hem till min mormor och äta påskmiddag. Sen ska vi eventuellt hit och fika efteråt. Nu när vi är färdigrenoverade så får de äntligen komma på besök haha Min mammas kusin och hennes man är på besök från Stockholm också.

Nä nu måste jag försöka sova trots andningsbesvär, illamående och en otymplig mage :) Tänk att det blir något fint av allt det jobbiga till slut haha BARA 4,5 veckor kvar, svårt att förstå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0