Knivar!

Oj måste berätta om igårkväll.

Hade sån smärta i nedre delen av magen, en bit ovanför blygbenet. Kändes som kramp samtidigt som det kändes som någon stack mig med knivar i underlivet. Huvudet är redan fixerat så jag vet att det inte är därför, så jag blev lite nervös att det var på väg att sätta igång, ett tag så ville jag inte ligga utan ställde mig upp och tittade på tv haha Hela natten har varit lite konstig, har sovit, men när jag vänt mig har det inte varit roligt.

Det började redan när jag var på mobilia med mamma igår, stack som fasiken i underlivet emellanåt.

Idag har det varit lugnt förutom att jag är öm/har ont i nedre delen av magen. Har hört att jag lär känna när det väl sätter igång så jag tror inte att det är något på gång ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0