Existensminimum....

Insåg precis att resten av året så kommer vi få leva på vatten och bröd :p hahah Skämt o sido, jag ansökte precis om föräldrapenning och räknade ut vad jag kommer få ut. Det är inte som en full lön, men inte fy skam iheller =)
Igår kväll fick jag ett ryck och storstädade badrummet, skönt att få det gjort och inte illa pinkat av en snart fullgången gravid "kvinna" haha
Imorgon ska jag städa här hemma när Koko är på jobbet. Är ju ledig i veckan så då skulle jag kunna fixa det, men bättre att få det gjort, helst igår...
Måste gå och platta håret för ikväll ska vi på kalas. Tvättade håret igårkväll och det står åt alla håll och kanter, luggen iaf. Resten är lockigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0