Dåligt riktigt dåligt!

Denna natten har inte varit kul.

Rent genomförkyld, har sovit med en papperstuss i ena näsborren och hostat. Vaknade vid 3 av att Koko inte låg i sängen, såklart låg han i soffan för att jag snarkar haha trams jag snarkar inte ;) Sen kunde jag inte somna om, fick ingen luft då näsborrarna var igenpluggade och huvudet kändes som om det skulle explodera.

Sen låg jag såklart och grubblade och tänkte och mådde dåligt inför förlossningen, ingen nyhet det händer varje natt.... Somnade nog runt 5.30 skulle jag tro, vaknade nu 8.30 och huvudet känns fortfarande inte bra.

Måste till Maxi och köpa apelsiner! Måste kränga c-vitamin för att tillfriskna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0