Barnmorskan v37+1

Idag var jag hos min barnmorska. Magen har växt 3cm sen sist jag var där och det är bra eftersom den inte växt något sist jag var där. Hjärtat bankar på som det ska. Huvudet är fortfarande fixerat, det kittlar något enormt när hon ska känna efter var huvudet är. Hon trycker ner mot ljumskarna och jag är jätte kittlig haha.

Inga konstigheter med mina värden eller prover, men jag känner mig fortfarande märklig. Hon tyckte det var bra att jag lyssnar på kroppen och är hemma från jobb. Bara denna och nästa vecka kvar sen ska jag ta det lugnt.

Idag smakade jag Daim glass med päron smak, fyyy vad gott! Älskar päronglass, men vill inte påstå att min mage höll med mig :(


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra va hemma och ta hand om er

Kram

2012-04-17 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0