Nervös

Nu känner jag att det är skönt att jag ska på akupunktur imorgon, det känns som om jag har mat som står mig upp i halsen och då vet jag att det är dags för en kur akupunktur. Så imorgon efter jobbet ska jag köra till vårdcentralen, inte jag som bokar in tider utan det gör sjukgymnasten.

Imorse övningskörde Koko till jobbet eftersom hans cykel var på jobbet, det var skönt så kom jag ut en kort stund eller jag kom ut till bilen iaf haha

Nu ska vi äta det behövs, var mer än 2 timmar sen sist =(


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Hittade din blogg när jag sökte på sängstommen från ilva. Noterade att du köpte din för halva priset, när var detta och tror du samma erbjudande kommer igen?:)

Tack på förhand

Frida:)

2011-11-24 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0