Mcdonald's

Idag när jag var på Entré så bokade jag en tid till att klippa luggen. Har haft luggen uppsatt nu under de 10 veckor som jag mått som sämst. Lång som ett ösregn var den och rent bångstyrd eftersom jag snurrat den när jag satt upp den, hon fick blöta den i 2 omgångar för att få någorlunda rätt på den.

Idag upptäckte jag att Entré har fri parkering den första timmen, så var det inte innan. Skitbra för jag brukar aldrig vara där en längre tid, in och tar vad jag behöver och ut igen, de har ju inte ens Espresso house ;)

Körde förbi Mcdonald's, har inte ätit där på jätte länge och ett av skälen är att jag inte klarat den, men idag ville jag prova och gud vad gott. Nu återstår att se om jag får behålla det...

Ska snart lägga mig och titta på tv, mår inte super bra idag, har akupunktur på eftermiddagen imorgon, hoppas jag klarar mig tills dess...

NI får ingen bild på mig, för jag är blek som ett lakan, blekare än vanligt menar jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0