Lubeck!

Idag vaknade jag vid 7 för Koko skulle upp för att spela nån fotbollsturnering. Lyckades inte somna om förrän 9 det var kanske till och med senare. Vaknade lite då och då av att telefonen gjorde ljud ifrån sig. Reste mig och gick upp och åt vid 12.30.
Koko kom hem vid 14 och då gick vi ner och slängde in tvätten, första gången jag tvättat på 100 år känns det som. Nu ligger latisen och sover lite och jag fixar med tvätten, ska snart ner och hämta upp det.

Det var tänkt att vi skulle ut och köra lite, men då helt pltsligt insåg Koko att det var massa fotbollsmatcher på tv, det slår aldrig fel...

Jag borde åkt till Entré för länge sen för jag behöver lite nya leggins, det enda som känns bekvämt just nu allt annat spänner, till och med mina mjukisbyxor som jag hållt på att tappa innan. Får ta dte imorgon efter jag lämnat Koko på jobbet.


mmmmm

Min mamma är i Lubeck med personalklubben och hon ska handla massa Kola snablar till mig, de är såååå goda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0