Knak knak

Har ngt fel på min käke tror jag, det knakar som fasiken när jag tuggar. Innan hördes det inte så mycket men nu hör till och med Koko det när vi äter haha. Det gör inte ont, men det är jäkligt irriterande.

Idag körde Koko till jobbet och det gick bra, framsteg. Sen var jag på Entré med min mamma, jag behövde köpa lite saker som inte finns på Mobilia. Var bara ute en kort stund, var hemma vid 13 igen, så ca 1,5 timme tog det. Men när jag körde för att lämna av min mamma hemma så började jag må kasst, fick trycka i mig lite lakrids som hon köpte på Bordershop igår för att dämpa illamåendet.


Älskar Vilas basplagg, köpte en längre tshirt isvart, har redan 2 i vitt. Köpte leggins i stl: L de jag har i M spänner runt magen, trots att den bara växt ytterst lite, men det är obehaligt och gör mig illamående. Sen köpte jag lite trosor i stl: 40/42 för att de ska sitta löst, har i vanliga fall 36/38 så jag hoppas att dessa sitter bättre. Hårband behövs alltid, fattar inte var de tar vägen???



Strumpor behövs ALLTID här hemma, fattar inte var de tar vägen och hur det går hål på dem så lätt. Boxer och strumpor skulle vi behövt köpa nya till Koko varje månad haha

Nu ska jag hoppa i ett bad och sen ska jag hämta Koko på jobbet. Rättare sagt han ska köra hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0