Helg

Då var det fredag och jag har hunnit jobba 2 dagar (halvtid). Det känns bra och igår var jag på akupunktur efter jobbet och efter det mådde jag sådär. Mår alltid lite konstigt när jag varit där, trött och illamående. Somnade ganska tidigt, vi hann se Cars 2 innan jag däckade.

Imrorse körde jag min man till halkan vid 6.40 sen körde jag hem och somnade om vid 8 och gick upp vid 9 för att bege mig mot jobbet. Var rent slut. Märks att jag varit sjukskriven en längre period och att min kropp inte är i toppform, har inte återhämtat mig än känner jag. Men jag är positiv fast det kanske inte verkar så, ser fram emot att jobba heltid när jag känner att jag klarar det.

Nu ska jag tydligen fixa middagen så Koko kan komma hem och bara slappa, hans tur nu efter mina 10 veckors "sjukdom". =)

Trevlig fredag på er!


(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0