Håll käften och va glad!

Min "nya" favoritlåt är Danne Stråheds låt "Det ordnar sig". Blir så glad när jag hör den och tycker att fler människor borde leva efter just texten i hans låt. Lyssnar på den dagligen =)

Ohh jag mår bra
för jag lever ju idag
och jag är både hel och ren
och kan stå på egna ben
o jag har en enkel sång
som jag sjunger varje gång
som min värld är för trång

För det ordnar sig
oho visst gör det dé
har du bara hälsan kvar
håll käften och va glad
Oja det ordnar sig
oho visst gör det dé
så kom igen och lys för mig
lys för mig lys för mig idag
det ordnar sig ooyeah

Vi har det så bra
men vi gnäller varje dag
det är alltid nått som är fel
men vad spelar det för roll
nej ta och skaffa dig en sång
som du sjunger varje gång
som din värld är för trång

För det ordnar sig
oho visst gör det dé
har du bara hälsan kvar
håll käften och va glad
Oja det ordnar sig
oho visst gör det dé
så kom igen och lys för mig
lys för mig lys för mig idag
det ordnar sig ooyeah

Käka dig mätt
på denna dagens rätt
ja då blir allting så fett
och rätt på all sätt
ohh ta och skaffa dig en sång
som du sjunger varje gång
som din värld är för trång

För det ordnar sig
oho visst gör det dé
har du bara hälsan kvar
håll käften och va glad
Oja det ordnar sig
oho visst gör det dé
kom igen och lys för mig
lys för mig lys för mig idag
det ordnar sig det gör det
det ordnar sig
visst gör det det

Det ordnar sig!


(Danne Stråhed - Det ordnar sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0