21 nålar...

Idag har jag varit på akupunktur. Sen jag var där sist har jag mått sådär, haft huvudvärk och varit illamående och inte fått behålla mat. Idag satte hon några nålar för huvudvärken så jag hoppas att jag slipper den idag, likaså illamåendet men det tvivlar jag på. Ska inte dit igen förrän på måndag och det känns lite oroväckande eftersom jag tidigare gått varannan dag och nu kommer det bli 3 dagar mellan gångerna...

Läkaren tog nya prover på mig förra veckan som ännu inte är klara. Ska få provsvaren nästa vecka när min läkare ringer, det har gått så långt nu att jag hoppas det visar något så att jag kan få någonting för mina krämpor.

SKa försöka lägga mig i ett bad och se hur det går, känner mig lite frusen.


I somras när livet lekte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0