Work work work

Då är fredagen över och vi har fått en massa gjort idag.

Vi har klyddat med elen i datarummet, vad annars. Men nu är allt fixat där inne, förutom att vi måste spackla igen det vi var tvugna att slå upp för att komma åt.

Vi fixade det ena eluttaget i sovrummet och fäste garderoberna. Vi satte även dörrar på gareroberna, fast vi fattas gångjärn till den ena dörren, så det blir ett besök till IKEA imorgon, någon som är chockad?! Ska även köpa galgar, tror jag köpt MINST 1000 galgar på IKEA hahah

Imorgon tror jag att vi ska försöka sätta upp resterande saker i köket, så långt vi kan.


Jag igår i bilen när jag var ute med Natha och Josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0