Naglar

Denna gången valde jag svartglitter att ha på naglarna. Kunde valt på rosa med, men det vara samma rosa glitter som jag hade på hela naglarna förr förra gången, så det fick bli ngt annat =) Det är roligt att ha lite annat än bara vita, men när jag haft annat än vita ett tag så vill jag gärna ha det vita fräsha =)

 


Min tunga last är Coca Cola, inte bra för tänderna! Kommer in i perioder då jag dricker mycket Cola och sen kommer jag in i perioder då jag inte dricker Cola på jätte länge. När jag inte druckit det på länge och tar en klunk, så smakar det skit och ändå fortsätter jag dricka haha Korkat!



Kommentarer
Postat av: Maria

nu vill jag veta vad din tatuering är för symbol!

2011-01-13 @ 23:03:55
URL: http://mawiias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0