Mitt andra hem

Jahapp då har vi hållt på i annu en dag här hemma haha Det är dock mest min pappa som fixar och donar. Vi hänger mest på eller tittar. Känner sig lite overksam men litar mer på att det blir rätt och bra om min pappa gör det, vet hur noga han är med att det ska bli rätt.

Idag har vi fått upp luckorna till kylen/frysen och handtagen. Fattades en komponent till vitrinluckan till väggskåpen, så den ska IKEA skicka hem inom 24h. Vi hann med att dra lite kabel, men inte mer än så.





Lådfronterna till bänkskåpen finns inte på IKEA, de vet inte när de får in dem pga det är ont om ek. Förra veckan snackade jag med en kille som trodde att de skulle komma in i februari någon gång. Kul att vi ska ha öppna lådor i 2 månader,,,


Imorgon ska vi fixa med elen, vi har ett rör i datarummet som pajat, där kablarna ska dras, tur min pappa är elingenjör och att han hjälper oss annars hade vi blivit ruinerade haha

Kommentarer
Postat av: nettan

ser jätte fint ut,och finare blir det

kram

2011-01-07 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0