Vellingeblomman

Idag begav jag mig ut på äventyr, var på Vellingeblomman och kikade omkring. När jag väl var där stötte jag på en arbetskamrat och hennes familj, vad är oddsen att man åker till Vellingeblomman på samma dag haha

Sen var jag förbi IKEA och köpte lite hemliga saker. Fikade uppe på Ilva på espressohouse, ÄLSKAR deras Marshmallow chunk cookies, utmanade ödet idag eftersom de innehåller vit choklad.

Sen satt jag på Kokos jobb en timme innan han slutade. Vi var hemma hos hans mamma och käkade efteråt, så härligt att slippa laga mat när man känner sig haldassig hela tiden. Är tyvärr så förkyld att jag inte smakar något, men jag fick mat i magen iaf =)

Sitter just nu och lyssnar på Michael Boltons julskiva och har massa ljus tända, myspys. Min pappa och hans sambo kommer snart förbi en sväng när de har käkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0