Värk i ryggen

Koko var ute igår och jag la mig ganska tidigt, men vaknade vid 1 och hade sån jäkla värk i sidan och i ryggen lite högre än där naveln sitter. Gick på toa och sen la jag mig igen, men det släppte inte, vände och vred mig men kunde inte komma till ro. Efter många om och men somnade jag vid 4 när Koko kommit hem, skit jobbigt. Vet att man kan ha ont i högra sidan när allt växer och har sig, men det var fan i mig inte roligt inatt... Sen gör det inte saken bättre att jag låg och surfade runt på min Iphone vad det kunde vara. Blindtarminflammation, gallsten och urinvägsinflammation är några av sakerna som jag läste om, snacka om att bli knäpp i huvudet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0