Sveti Nikola

Igår var det slava, vi firade Sveti Nikola(familjens helgon), kom inte hem förrän 21.30 ungefär. La mig coh somnade direkt, men vaknade 4 inatt och låg och vred och vände mig en stund innan jag somnade om. Mådde sådär eftersom jag varit på akupunktur på morgonen.

Idag mår jag däremot bättre, inte toppen men jag överlever. Ska snart värma lite mat från igår så det är klart när Koko kommer hem från jobbet.

Packade in lite julklappar när jag kom hem från jobbet, har några till som jag ska handla men det får bli imorgon eller på fredag. Jag jobbar bara 75% och jag ska öppna på fredag, så jag slutar tidigt och då hinner jag förhoppningsvis fixa det sista. Kanske åker förbi stan och beställer barnvagnen med, men vi får se =)

Igår var jag 20 fullgångna veckor, med andra ord halva graviditeten är gjord eller vad man säger haha Magen börjar växa mer och mer för varje dag, ska be Koko ta ett foto när han kommit hem =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0