Nytt år nya äventyr

Då är snart detta året slut, känns märkligt.


Den senaste tiden har jag mått lite halvkrassligt, mår mer illa än vanligt och har fått muntorrhet igen som gör mig extra illamående, har börjat kännas som att jag har mat upp i halsen som det gjorde i början med. Hoppas skitet släpper, vill kunna arbeta som vanligt och ha en normal fritid. Tröttheten kan jag förstå men inte detta konstanta illamående som näst intill gränsar till spya...


Igår var vi i stan efter jobbet och sen åt vi på Gozzip med Ivo, Maja och mali Maxim =) Planka blev det och det smakade bra, men jag fick ont i magen efteråt, why not haha

Köpte ett datorfodral från Ordning&Reda, har velat ha deras datorfodral ett tag och nu äntligen slog jag till efter typ 1 år haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0