När jag var i vecka 7+3 dagar

Detta skrev jag när jag var i vecka 7+3dagar.

Det har nu gått ca 1,5 vecka sen jag mådde som sämst. Förra helgen spydde jag mig igenom, jag gick ner 4 kilo på 4 dagar. Jag ringde barnmorskan på måndagen och hon fixade att gynekologen skrev ut ett recept för illamående/kräkningar. De har *peppar peppar* hjälp mig, men jag har ändå varit hemma från jobbet denna veckan.
Har känt mig svag i kroppen och haft yrsel när jag varit uppe och rört på mig.

Imorgon ska jag till jobbet och då får vi se hur det går. Jag har en kort dag, öppnar så det är en bra dag att prova och se hur det funkar. Eftersom jag jobbar på förskola med 1-3 åringar så sa barnmorskan till mig att om jag är i behov av en sjukskrivning så får jag kontakta vårdcentralen. Men jag vill prova först, finns ingen mening med att bara sitta hemma på röven om jag KAN arbeta. Men sen ska jag inte heller bara gå till jobbet för att jag ska det, jag ska kunna göra det som krävs av mig och inte bara sitta i en hörna och må dåligt. Vi får se hur det går, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0