God Jul/Merry Christmas/Sretan Božić!

Idag är det äntligen julafton. Jag har turen att få fira 3 dagar i rad, alla goda ting är 3 säger de ju ;)


Imorse vaknade jag 7.30 och kunde inte somna om så jag tog på mig rint 8.30 och körde till Ica Maxi för att handla bullar och pålägg. Inga bullar men baguetter fanns det, köpte så jag lämnade av en baguette till pappa och Pia och en tog jag med till mamma. Käkade frukost med mamma och sen körde jag hem och väckte Koko. Gav honom hans ena julklapp som han lär ha användning för, ett par jeans. Sen stekta han omelett och jag käkade frukost en gång till haha.

Jag ska egentligen fira jul med min mamma imorgon, men åkte förbi och gav henne en julklapp idag eftersom det var något hon tänkt använda på julafton. För några veckor sen var vi på Burlöv och då tittade hon på en klänning hon ville ha på julafton, så jag var och köpte den i veckan. Igår var hon ute och skulle hitta den men fann ingen i hennes storlek (tur för mig) så jag kunde inte vänta med att ge den imorgon eftersom hon tänkt ha den idag haha

Idag firar vi jul med min pappa, Pia och hennes familj. Imorgon med min mammas sida och sist men inte minst på måndag firar vi med Koko's familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0