Gamla vanor

Nu har jag glömt att blogga på några dagar igen.... Dåligt, dåligt.

Magen växer mer och mer för varje dag, sakta men säkert sväller jag upp som en ballong haha Springer runt med mjukisbyxor hela tiden för de spänner inte runt magen. Mina leggins spänner trots att jag köpte storlek L. Magen är INTE stor, men det märks att den är större. Mest de som vet om det som ser det annars tänker man inte på det.

Igår var det julfest med jobbet, vi åt buffé på Hilton och det var trevligt. Vi skulle vara där vid 19 och vid 22 var jag hemma igen, stupade i säng direkt rent utmattad. Hade på mig ett par high waist jesn från VILA som spände som f-n runt magen haha var rent röd om magen när jag tog av dem när jag kom hem. Känns trist, för de är snygga vill ha dem många gånger till och vem vet om de passar efter graviditeten haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0