Förkyld

Jag har lyckats bli förkyld, det började i tisdags med nästäppa och jag kände mig tjock i halsen. Sov jätte dåligt natten till onsdagen och mådde sådär.

Mår fortfarande inte bra, näsan rinner, jag nyser och halsen känns inte rolig alls. Igår skulle jag på akupunktur men det blev inte så. Jag kom dit, men hon ville inte sticka i mig eftersom jag var sjuk eftersom det kan bli värre då. Eftersom jag reagerat starkt på akupunktur och illamående så är jag redan känslig, så jag hoppas att jag klarar mig igenom helgen utan att må dåligt. Sist jag missade en akupunkturtidpunkt(pga sjukgymnasten vabbade), så blev jag jätte dålig under helgen, gick tillbaka till ruta 1 med att inte få behålla någon mat. Räcker med 5 förlorade kilon...

Har mått sådär hela dagen iag, illamående finns där hela tiden, men lite mer än vanligt sen jag började på akupunktur. Kan inte detta helvetes illamåendet/kräkningarna gå över snart! 12 veckors illamående och kräkningar räcker för en hel livstid kan jag tycka.

Hoppas ni får en trelig helg.


 Star Trading julstjärna Sensy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0