Dan före dan före doppardan

Kan inte somna om efter jag vaknat på morgonen, det är sååå störigt. Är alltid extremt kissnödig på morgonen och jag ligger och håller mig så länge att jag får håll i sidan. Sen när jag kommer i säng igen ligger jag bara och vrider och vänder mig och tänker en massa.

Igår satte vi ihop skjutdörrar till vår garderob i hallen, fy fan vilket jävla jobb. Men nu är det gjort och vi tackar pappa och Pia för praktiska julklappen.

Hälsotillståndet igår var inte det bästa, mådde illa till den grad att jag klöktes titt som tätt. Vet inte varför men helgen har inte varit den bästa. Hoppas det släpper snart, skitjobbigt att aldrig ha en 100% dag, kommer inte ens ihåg hur det känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0