Lista...

SENASTE:
Dryck: Coca Cola
Telefonsamtalet: Helena
SMS: Koko
Sång du lyssna på: ?
Gången du grät: För någon dag sen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Ja
Varit kär: Har varit och är kär...
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Nej
Varit så trött att du somnat sittandes: Kanske?


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så mycket att du börjat gråta: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Har alltid vetat det.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej.
Kysst en kompis: Pussat på kinden


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : bara vänner
Hur många barn vill du ha: MAX: 2st.
Har du något husdjur: Nej
Vill du ändra ditt namn: Jag ville när jag var yngre
Vilken tid vakna du idag: 05.20
Vad gjorde du under din födelsedag: Var i Linköping med Koko
Vad gjorde du igår runt midnatt: Spelade Sims haha
Senaste gången du träffa din pappa: I går. =)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag blir miljonär haha
Vad gör dig irriterad just nu: Hemligt.
Vad är ditt namn: Sofia
Stjärntecken: Jungfru
Grundskola: Pilängsskolan Landskrona, Gullviksskolan Malmö, Hermodsdalsskolan Malmö.
Gymnasie: Skånes Turism gymnasium
Högskola: Malmö Högskola, lärarutbildning.
Hårfärg: Rödbrunt.
Längd: 172 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Omtänksam(för mkt ibland) och givmild.
Piercings: Öronen.


DIN FÖRSTA:
Husdjur: Katt
Förälskelse :
Alkohol du drack: Vodka


HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som en vän): Ja min man haha


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen livet ut: Ja
Vad kan du inte leva utan: Min familj
Vad vet inte många om dig: Att jag har ett j-la humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0