Lill-lördag


(Ska nog ljusa upp håret nu framåt våren/sommaren)

Ja då är det mitten på veckan igen då. Imorgon är det torsdag, det är helt sjukt så fort tiden går när man har skoj! Igår var jag på en föreläsning med Leif Strandberg, som är en psykolog som skrivit en massa böcker om barn och deras lärande. Jag har läst en del böcker av honom i min utbildning, så det var intressant att lyssna på honom in real life =) Han var väldigt underhållande och intressant. Jag antecknade en hel del, 7 stycken A-4 sidor =)


Nu sitter jag och väntar på att min stek ska bli klar, lär ta en timme till ungefär.


Idag bokade jag in mig och Koko på en handledar utbildning. Eftersom JAG ska se till att Koko skaffar körkort och att han övningskör med mig. Så nästa vecka ska vi gå på den obligatoriska handledarkursen =) 3 timmar lång är den :S


Nu ska jag spela lite Sims, jag är fast hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0