Svettigt


Kirsebergs anstalten

Sitter hemma och är sjuk. Det började i fredags, då jag började känna mig tjock i halsen. I lördags så kändes det inte bättre, halsen kändes tjockare och i söndags kände jag mig dålig i hela kroppen. Kände att jag började få feber och var öm i huden. La mig i ett varmt bad och hoppades att det skulle kännas bättre efteråt, eller hur! Fick feberfrossa och tempen visade 39.4 grader. Hoppade i sängen och låg och vred och vände mig hela natten. Tog av mig täcket och satte på mig täcket...

Igår öppnade jag på jobb, så jag körde till jobb och öpnnade 6.15 sen körde jag hem igen runt 7.30 när de andra kommit och när vi fått tag i en vikarie.

Låg i soffan och sov hela dagen igår och idag lär det inte vara bättre. Ska ringa vårdcentralen så att de får kolla upp min hals, då den inte blir bättre utan snarare sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0