Nu vart det klippt!

Hejsan svejsan pilla dej i nejsan!

Fredag idag, vi har haft planeringsdag på jobb vilket var skönt. Vi fick gjort massa saker som behövdes i verksamheten.

Efter jobb körde jag hem och slappade till jag skulle till frissan. Men de ringde 40 min innan jag skulle vara där eftersom det kommit in en avbokning så jag stack dit tidigare. Natha kom dit och höll mig sällskap.

Jag beslutade mig för att klippa lugg, jag är nöjd medan koko tyckte det var skitfult tydligen(han måste tydligen vänja sig)...




Imorgon är det storstädning som gäller, eftersom Koko's kusin och sambo kommer på Söndag och stannar en vecka. Usch massa att städa och sen tvätt på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0