A lot to do...

Usch nu har vi börjat renoveringen av badrummet, därav lite bloggande. Vi har själv rivit ner kakel/klinker, för det ska gå fortare för vår plattsättare. Jag har rivit det mesta, Koko har hjälpt till lite men när vi skulle ta det sista på golvet så hade han ont i ryggen, han har lyft konstigt på jobbet. Jag har råkat banka mig på händerna med den jävla släggan haha så jag har blåmärke lite här och var på händerna.

Idag ska det börja slipas på väggar och golv, så jag har plastat in alla ingångar till de andra rummen haha Vi bor på en byggarbetsplats just nu haha Jag ska ta foto och visa, är ett jävla bry när vi ska in i de olika rummen.


Nu ska jag göra mig klar för jobb, jag börjar 9.00 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0