Ikea

Vilket skämt, herre gud. Idag var jag och skulle handla garderober eftersom Ikeas garderobsveckor tar slut idag. Köp 3 paxstommar, betala för 2, skitbra då vi behövde en j-la massa stommar =)

Koko jobbade så jag fick försöka lösa det själv. Deras vagnar håller bara 130kg ungefär så jag behövde 2 vagnar eftersom jag hade 6 paket(50kg styck), detta skulle jag själv transportera fram till kassorna och sen ut till lastzonen haha, vilken syn. Jag hade ena vagnen med stommarna på som är 240cm långa och sen ytterligare en vagn bakom med lika långa paket och jag puttade den främre vagnen med, jag lyckades komma ut bland allt folk och jag hade en äldre man som hejade på mig haha Han tyckte att jag klarade det skitbra haha Det gjorde jag iofs men det var aningen jobbigt med alla människor runt omkring.

Sen åkte jag och väntade på våf kum som skulle köra det hem till oss, lucky me så hade han med sig en annan man så de bar in det till mig. De var rent svettiga efter att de burit upp det.

När Koko slutat jobb, så körde vi ut till min mormor som bjöd på gåsmiddag, vi fuskar och äter kalkon.


Casper


Jag och Koko(lika glad att fotas som vanligt).



Nu ska jag snart hoppa i bingen för jag börjar 6.15 imorgon, jippie ;)


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0