Shopping

Förra veckan hade Entré "vip-kväll", vem som helst kunde gå dit så jag vet inte riktigt hur mycket vip det var. Jag, Natha och Josse var iaf där och shoppade loss. Jag lite mer än de andra haha *ångest*. Om man handlat i 6 olika butiker så kunde man tävla om en goodiebag och det hade vi gjort, så vi lämnade in namn och tävlade om en goodiebag. Innan de ropade upp vinnarna så sa vi till varandra att det inte fanns en chans att vi skulle vinna eftersom det var många som tävlade, eller hur.... hahahha Nån minut senare ropade de upp mitt namn och vi vann en goodiebag som vi delade på =)

 

Detta shoppade jag under "vip-kvällen":

Byxor och linne från Newyorker

Tröja från Newyorker

Klänning från Mango

Klänning från Newyorker (Lämnat tillbaka)

Linne från Newyorker

Klänning från Newyorker (Lämnat tillbaka)

Kofta från Lindex

 

 

För att det inte skulle bli "orättvist" köpte jag lite byxor till Koko oxå :P hehe

Jeansshorts från Jack&Jones

 

Jeans från Jack&Jones

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0