Ansiktsbehandling

Idag var jag på en ansiktsbehandling på Len Hud i Malmö. Det var så skönt och avslappnande. De har sjuka väntetider om man nu inte kan gå hur som helst. Jag bokade denna tiden i början av april... Sen köpte jag ett mineralpuder/pulver som jag ångrar, tror inte jag kommer att använda det :( 500kr åt helvete... Är ibland rent för impulsiv...


Var iväg och fikade med mor min oxå och sen var vi en runda på IKEA. Där hittade jag ett skoskåp som jag varit ute efter hur länge som helst, minst 2 år. De sålde de för halva priset! Så nu har jag kämpat som en dåre med att sätta ihop det. Måste bara handla beslag med, för jag ska hänga upp den på väggen och inte använda benen på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0